Toimitusehdot
Ostaminen ja tilaaminen:
Tekemällä tilauksen sitoudut Mustikkapäät-verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoihin sellaisenaan. Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Verkkokaupan tuotteet ovat varastotavaraa, joten jokin tuote voi olla tilapäisestu myyty loppuun ja se toimitetaan heti uuden erän saavuttua. Pidätämme oikeudet muutoksiin. Toimitamme tilauksia toistaiseksi ainoastaan Suomeen.
Tuotteet ja tuotehinnat:
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat:
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Checkout yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käytössäsi on yleisimmät verkkopankkimaksut sekä maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla. Klarna Checkout vastaa maksuliikenteesta sekä toimii maksujen vastaanottajana. Klarna Checkout vastaa myös maksuja koskevista reklamaatioista.
Toimitustavat:
Pakettikauppa (E-log Services Oy): Suomen Posti Oyj (Itella): Kirjeposti/Pikkupaketti, Postipaketti, Kotipaketti.
Toimitusaika:
Tilaukset käsitellään yleensä tilaustasi seuraavana arkipäivänä. Poikkeuksia voi esiintyä. Toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää ja se lasketaan toimituspäivän jälkeisestä arkipäivästä. Ruuhka-aikoina, esimerkiksi kampanjoissa tai pyhinä, toimituksissa ja tilausten käsittelyssä voi olla ajoittain viivästyksiä. Lähetys toimitetaan ensisijaisesti asiakkaan valitsemaan toimitusosoitteeseen. Jos paketin koko ylittää kirjepostin mitat, se toimitetaan lähimpään Postin pakettipisteeseen, jossa on tilaa. Tällöin lähetys tulee noutaa siitä osoitteesta, jonka Posti on saapumisilmoituksessa ilmoittanut. Toimitusvahvistuksen jälkeen valittua toimitusosoitetta ei voi muuttaa. Tarkistathan toimitusvahvistuksen jälkeen muutaman päivän sisällä myös sähköpostisi roskaposti-kansion saapumisilmoituksen varalta.
Poikkeuksia voi esiintyä, joten jos et ole saanut tilaustasi 7 arkipäivän kuluessa toimitusvahvistuksesta olethan meihin yhteydessä. Oletamme paketin toimitetuksi 15 päivän kuluessa toimitusvahvistuksesta, joten tilaajalla on velvollisuus ottaa meihin yhteyttä jos ei ole tämän ajan kuluessa saanut lähetystään. Huomaathan, että arkipyhät voivat aiheuttaa poikkeuksia toimitusaikoihin. Mustikkapäät-verkkokauppa ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin emme pysty vaikuttamaan.
Postin lähetykset on noudettava 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta. Paketit palautuvat automaattisesti lähettäjällle tämän jälkeen ja veloitamme noutamattoman paketin uudelleen lähetyksestä. Uudelleenlähetys vaatii, että lähetystä ei ole purettu. Olethan aina yhteydessä meihin sähköpostitse osoitteeseen mustikkapaat@cj-insight.com noutamattomista lähetyksistä. Yhteystietojen paikkansa pitävyys on asiakkaan vastuulla emmekä uudelleenlähetä veloituksetta tilauksia joissa on ollut virhe vastaanottajan yhteystiedoissa.
Toimituskulut:
Pikkupaketti / Postipaketti 5,90 euroa, Kotipaketti 14,90
Palautukset:
Tuotteilla on kuluttajakaupassa 14 päivän palautusoikeus. 14 vuorokauden palautusoikeus alkaa siitä päivästä lähtien kun tuote on vastaanotettu. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja virheettömiä. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa lähetyksen, teethän siitä ilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen mustikkapaat@cj-insight.com. Jos kyseessä on virheellinen tuote tai väärä tuote (keräilyvirhe) on palautus maksutonta. Tuotevirheitä (väärä tuote tai virheellinen tuote) lukuun ottamatta tilaaja vastaa tuotteiden palautuskustannuksista. Samoin rahapalautuksissa toimituksen lähetyskulujen osuutta ei palauteta. Mikäli tilaaja haluaa peruuttaa tilauksen ja se on jo ehditty toimittaa, tilaaja on velvollinen korvaamaan toimituksen lähetyskulut. HUOM! Noutamatta jätetty lähetys ei ole peruutusilmoitus.
Erimielisyyksien ratkaiseminen:
Kaikki erimielisyydet pyritään ratkaisemaan neuvotteluin, jos kuitenkin kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Rekisteröityminen:
Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta rekisteröityminen helpottaa ja nopeuttaa tilaamista ja tilausten käsittelyä. Rekisteröitynä kanta-asiakkaana on mahdollista seurata tilausten käsittelyn etenemistä, tarkastella aiemmin tehtyjä tilauksia jne.